Sumbangan daripada Fby Yusof, sebuah key chain yang lejen forever.Sampai dah berkarat rantai.Ingat lagi tak? First owner rumah kat seksyen 1,2,4,dan 10 je dapat tahun 1985-1986 dulu.Rasa macam nak keluarkan balik je key chain ni pulak.Agak-agak OWM nak beli ke? Hehehe...
Tuesday, July 1, 2014
Lokasi Orang Kenit
Lokasi kanak-kanak Wangsa Maju zaman retro yang mendakwa Orang Kenit wujud.Dulu ni padang rumput yang super luas.Wujud jalan denai pejalan kaki dari blok F nak ke Pasar.Tembok masjid ni dulu pagar dawai je.Sempadan padang lejen ni longkang yang super panjang.Selain Orang Kenit, makhluk Tungau juga wujud.Pernah jumpa Orang Kenit dan Tungau?
Aiskrim Horlicks Yang Lejen Di Wangsa Maju
Ingat lagi tak aiskrim Malaysia yang lejen ni? Ada sarsi, asam boi, sirap, bandung, oren, jagung, milo... siap aiskrim Selangor pun ada (campuran sirap dan oren).Harga standard seposen sebatang.Cuma yang specialnya kat blok B11 ni dulu ada aiskrim Horlicks.Perghhh... sedap tu.Sanggup pusing jauh lepas balik sekolah! Tapi mahal sikitla, 20 sen sebatang.
Subscribe to:
Posts (Atom)