Followers

Thursday, September 3, 2015

Ikon Bodybuilder Wangsa Maju - Terry Galyott

Terry Gallyot ialah salah seorang jaguh bina badan terbaik di Malaysia.Berasal dari Melaka dan berketurunan Eurasian, beliau telah bertanding semenjak tahun 1989 dan memenangi banyak anugerah.Antara pencapaian terbaik beliau ialah memenangi kejuaraan berganda Mr. Malaysia dan ketika IFBB Mr. Asia pada tahun 1999.
Beliau kini menumpukan perhatian menjadi trainer di gym beliau sendiri yang dinamakan 'Ultimate Gym' di KLSC Seksyen 5, Wangsa Maju.Dengan pengalaman yang luas, perwatakan yang baik dan mudah mesra pastinya menjadikan beliau seorang trainer yang disegani dan dikenali ramai.
Beliau turut aktif memperjuangkan nasib komuniti di Wangsa Maju terutamanya yang melibatkan isu pembangunan semula dan isu alam sekitar.Admin juga difahamkan, beliau pernah terlibat dalam industri perfileman tanah air.
Untuk info, beliau telah kehilangan peminat nombor satu iaitu ayahnya sendiri, Gene Gallyot pada awal tahun ini akibat serangan jantung.Takziah diucapkan, semoga beliau terus cemerlang dalam bidangnya dan menyumbang bakti kepada komuniti orang Wangsa Maju.

No comments:

Post a Comment